Upravljanje dokumentima, kao i komunikacija unutar poduzeća, može biti značajan organizacijski problem. Neke statistike govore da zaposlenici troše i do trećine radnog vremena u pretragama za podacima i dokumentima, što predstavlja veliki problem za efikasnost i organizaciju rada zbog kojeg trpi poslovni rezultat.
SharePoint Portal, rješenje za upravljanje dokumentima podiže efikasnost poslovnih procesa organizacije tako što omogućava:
-
Spremanje i rad na dokumentima po prostorima organiziranim sukladno poslovnim procesima poduzeća – projekti, lokacije, organizacijske jedinice ili nešto drugo,
-
Definiranje i strukturiranje prava i razina prava pristupa pojedinim prostorima ili čak pojedinim dokumentima i informacijama,
-
Praćenje izmjena na dokumentima kroz verzioniranje dokumenata i uvid u povijest izmjena,
-
Objavljivanje važećih dokumenta i komuniciranje objava i izmjena,
-
Postavljanje automatiziranog tijeka rada za dokumente i druge sadržaje – odobravanje i pregledavanje dokumenata, prikupljanje potpisa, …
-
Rasprave, upitnike, ankete, evidencije,
-
Jednostavno pretraživanje svih prostora itd
Poslovne koristi SharePoint Portala su:
-
Upravljanje dokumentima u skladu s poslovnim procesima
-
Podrška timskom i projektnom radu
-
Efikasnije odvijanje poslovnih procesa
-
Povećanje produktivnosti
-
Usklađivanje s pozitivnim propisima o informacijskoj sigurnosti i organizaciji rada