Integra group - infrastrukturna rješenja

Help & Servis desk rješenja


Današnje poslovanje se sve više oslanja na usluge koje isporučuje IT sustav pa je i količina zahtjeva krajnjih korisnika upućenih IT odjelu sve veća. Sustavi su sve kompleksniji, a upravljanje njima sve zahtjevnije. Servis desk i Help desk alati omogućavaju kvalitetno upravljanje IT uslugama, procesima i imovinom.
 
Help desk rješenja služe u provedbi Incident Management procesa:
  • svi zahtjevi korisnika kanaliziraju se i evidentiraju na centralnom mjestu,
  • omogućeno je automatsko dodjeljivanje incidenata osobama ili grupama,
  • možemo pratiti rješavanje incidenata kroz statuse i faze životnog ciklusa zahtjeva,
  • omogućeno je kreiranje obavijesti i eskalacija po zahtjevima,
  • dostupna je baza znanja za samopomoć,
  • postoje razni predefinirani i prilagođeni izvještaji o efikasnosti isporuke usluge i zadovoljstvu korisnika.
Servis desk rješenja, osim Incident Managementa, omogućavaju provođenje i integriranje i drugih procesa:
  • Problem Management - proces identifikacije uzroka ponavljajućih incidenata
  • Change Management - proces praćenja/upravljanja promjenama
  • Asset and Confuguration Management - proces upravljanja imovinom i konfiguracijama opreme, uključujući i njihove veze
  • SLM (Service Level Management) – praćenje razine isporučene usluge

Poslovne prednosti Help desk i Servis desk rješenja:

  • Podizanje radnog učinka IT odjela
  • Kvalitetnija isporuka IT usluge
  • Bolji timski rad
  • Efikasnija komunikacija sa krajnjim korisnicima
  • Smanjenje troškova povezanih sa upravljanjem i isporukom IT usluga
  • Bolje upravljanje i kontrola IT opreme
 
Proizvođači i proizvodi
BMC Software Track-It!
BMC Footprints
Reference
Hrvatski državni arhiv