Servis katalog povezuje poslovne procese s IT uslugama, a IT usluge sa pojedinim komponentama IT sustava. Tako izrađena mapa (servis katalog) jasno definira koje IT usluge su potrebne kao podrška za koje poslovne procese te koji su elementi sustava potrebni za izgradnju primjerene arhitekture IT sustava.
Značajnije vrijedosti usluge izrade servis kataloga su:
-
Bolje razumijevanje poslovnih potreba i zahtjeva te njihove povezanosti s IT uslugama,
-
Mogućnost raspodjele troškova po pojedinim poslovnim odjelima,
-
Uspoređivanje s uslugama drugog pružatelja usluga,
-
Pozitivna (i znatna) promjena ponašanja i korištenja usluge od strane krajnjih korisnika,
-
Povećavanje svijesti o značaju IT usluga.
Poslovne koristi su:
-
Osiguravanje IT podrške sukladno potrebama poslovnih procesa
-
Smanjena neefikasnost zbog redundantnih IT usluga i procesa
-
Preraspodjela sredstava za IT kritične poslovne sustave
-
Smanjenje troškova IT poslovanja
Reference
Allianz Zagreb d.d.
Interkapital d.d. |
|