U doba kada je tržište preplavljeno brojnim proizvodima, a konkurencija nikada nije bila žešća, javlja se potreba za što boljim isticanjem svojih proizvoda kako bi ih kupci što lakše uočili. Zahvaljujući ubrzanom razvoju tehnologija izrade ekrana i posljedičnom padu cijena, razvio se jedan potpuno novi oblik oglašavanja - digitalno oglašavanje.
Digitalno oglašavanje koristi velike ekrane za prikaz raznih sadržaja. Sadržaji mogu biti informativnog karaktera, multimedijalne reklame, te bilo koji drugi oblik poruke koji oglašivač želi prenijeti svojoj publici. Sadržajem se često upravlja putem računala ili servera, no postoje i specijalizirani uređaji čija je namjena isključivo digitalno oglašavanje.
Uređaji omogućavaju trenutno ažuriranje prikazivanog sadržaja na više različitih ekrana, na različitim lokacijama; promotivni sadržaji se putem interneta mogu distribuirati u stvarnom vremenu, a pripremanje i uređivanje sadržaja je značajno olakšano. Poruke koje se prenose su dinamične, jasne i interaktivne što odgovara senzibilitetu današnjeg potrošača .
Osim u klasične marketinške svrhe sustavi se koriste i za distribuciju različitih informacija u obrazovnim institucijama, zdravstvenim ustanovama, prometnim čvorovima i drugim mjestima javnog okupljanja.
Poslovne koristi:
-
Efikasnija komunikacija s kupcima, što rezultira povećanom prodajom
-
Povećanje zadovoljstva korisnika