Poslovna strategija CRM (Customer Relationship Management) sustava, koja kupca stavlja u središte događanja, može dati odgovore na mnoga pitanja na koja poduzeća često ne znaju sama odgovoriti. Svi znaju koliko je sklopljenih ugovora ili dnevnih transakcija, ili koliki je udio na tržištu u odnosu na konkurenciju, ali na pitanja kao što su koliko poduzeće ukupno ima kupaca i kako su kategorizirani, koju količinu ili liniju proizvoda kupuje pojedini kupac, koliko jednostavno ili teško komuniciramo sa kupcem i na slična pitanja, često ili uopće nemamo ili nismo sigurni u odgovor.
Trendovi i karakteristike tržišta i sve jača konkurencija zahtijevaju brz odaziv i dobro poznavanje kupaca. Kupci se sve više oslanjaju na svoje dobavljače, a u vrijeme kada se dobavljači lako mijenjuju, primarni cilj je očuvanje zadovoljstva kupca. Kupaca je sve više, zahtjevi, navike i trendovi postaju sve specifičniji pa dobro pozvanje kupca postaje sve teže i teže.
Specijalizirano rješenje za upravljanje odnosima s kupcima - CRM omogućava fleksibilnost, učinkovitu komunikaciju, smanjivanje administracije i automatizaciju procesa što vodi snižavanju operativnih troškova, no jednako tako osigurava razvoj jedinstvenog pristupa kupcima, ostavlja prostor za inovacije i kreiranje novih izvora prihoda.
Poslovne prednosti CRM-a:
-
Povećanje prihoda i smanjenje troškova
-
Povećanje uspješnosti i analiza djelotvornosti prodaje
-
Djelotvornija marketinška komunikacija, posebno usmjerena na zahtjeve korisnika i osobniji pristup u razvoju proizvoda
-
Dobivanje jasnog uvida u zadovoljstvo korisnika
-
Djelotvornije predviđanje potreba korisnika kao preduvjet za inovacije i kreiranje novih proizvoda